`Sahabat-Gunung' Ulas Isu Gay .....


Yup.... baru menerima panggilan dari seorang sahabat dari Radio Salam FM, minta aku mengulas isu GAY, esok di Radio FM .....

Buat sahabat-sahabat yang berkesempatan, bolehlah mendengar Radio Salam (IKUM) di Frekuensi FM 91.1 megahertz bagi kawasan Lembah Klang, FM 102.5 megahertz bagi kawasan Pahang Barat dan FM105.1 bagi kawasan Cameron Highland .... aku akan ke udara pada pukul 7.30am.

Buat sahabat-sahabat yang sudi berkongsi idea, bagilah sikit info bab-bab Gay nie sebab sebagai manusia normal, aku tak pasti kemahuan dan selera sebenar manusia-manusia yang berminat ke arah dunia gay tersebut ....

Haaaaa .... Aku tahulah korang mesti suruh aku gi tanya Anwar Ibrahim .... betul tak?
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment