KERANA TAK KIRA LUBANG DUBUR SAPA – PAS MELOLONG BAGAI POLONG !! Kah..kah..kahh


“PAS dan Pakatan Rakyat akan mengemukakan usul bagi menghadapkan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan Parlimen atas kenyataannya yang mengelirukan Dewan Rakyat” kah..kah..kahhh

Apa yang membuat Pemimpin PAS keliru tentang 2 lubang tersebut,bukankah lubang jubur itu khusus untuk najis sahaja,manakala lubang2 yang lain untuk aktiviti semasa …apa yang membuat pemimpin PAS keliru. Kah..kah..kahh

GMC@ keliru atau PAS sengaja mengelirukan...KAH..KAH..KAHhh

Masakan para2 ulama dan tok2 lebai Politik dalam PAS masih keliru tentang 2 lubang tersebut,mana satu yang halal mana yang haram dicari gali??

Kah..kah..kahhh

Apakah Anwar selaku Penasihat UMUM PAS juga terkeliru dalam hal?

kah..kah..kahhhh


Bukankah kenyataan Zul4 Kulim ini cukup jelas dan terang …..samada dubur lelaki, dubur perempuan, dubur pon,dubur isteri (samada dubur isteri sendiri, dubur isteri kawan, mahupun dubur isteri orang lain), dubur pemandu, dubur pembantu, dubur pekerja, dubur pembancuh kopi, malah dubur sesiapa pun.

Asal main melalui "dubur", ianya adalah satu kesalahan hudud!

Kenapa PAS membezakan bermain dubur isteri sebagai bukan satu kesalahan hudud?

Kah..kah..kah..

PAS tekangkang kerana lubang jubor….[Clik] dan di[sini]
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment