Kickdefella PUNCA Anwar Ibrahim Berhijrah ….

Aduh, angkara blogger Kickdefella, menyebabkan Anwar nak bertanding kat Kota Bharu. Semuanya angkara laporan blog kickdefella …. Sila baca di sini & di sini…..

Manakan tidak, aktiviti pelacuran yang dikatakan semakin berleluasa di sebuah negeri yang dikatakan oleh sesetengah barua PAS kononnya Kelantan ini ‘Serambi Mekah’….

Khabarnya, pusat Pelacuran popular di Kelantan, tidak sampai setengah kilometer dari Pejabat Tuan Guru Nik Aziz

Adakah ini punca Anwar Ibrahim nak berhijrah ke Kota Bharu. Dia boleh sewenang-wenangnya melunaskan ‘barang baiknya’ @ `belalai power’nya apabila berada di Kelantan…

Ini kerana semua aktiviti ‘sorong-tarik, balun kanan balun kiri, depan belakang sama sahaja’ di Kelantan, kalau ianya melibatkan pemimpin PR pastinya akan dimaafkan oleh Nik Aziz Nik Mat…

Kalau tak percaya, gi Tanya ADUN Selising, Perupok dan Semerak….. ataupun gi tanya Mat Sabu 121, “pemilik Bilik 121 Hotel Perdana satu ketika dulu….

Berbalik kepada laporan Kickdefella, dengan bukti gambar dan video panasnya, di sana kita bukan jumpa awaym seksi-seksi tetapi ayam alim termasuk ayam pakai tudung bersedia untuk dikorbankan di bilik-bilik persinggahan, berdasarkan deal yang dipersetujui bersama ….

Okeylah, aku malas nak cakap panjang-panjang, korang layan pendedahan yang dibuat oleh Kickdefella mengenai Ops Johnson II di Kota Bharu ….

Pastinya jawapan pihak PAS mudah sahaja, ini semua angkara dan fitnah UMNO …. Ayat biasa yang akan keluar apabila sesuatu is utu tak mendatang keuntungan kepada PAS, PKR dan DAP….

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment