AMARAN KERAS BUAT UPSI - SMM


Pagi semalam kumpulan nie yang diketuai Syukri Abd Razak, Pengerusi Solidari Mahasiswa Malaysia (SMM) telah membuat kenyataan di hadapan beberapa media khususnya Media Pro-Pembangkang di bangunan Himpunan Cina Selangor/Kuala Lumpur bahawa AMARAN KERAS terhadap Universiti Perguruan Sultan Idris agar tidak menggenakan apa-apa tindakan terhadap sahabat mereka, Adam Adli terhadap perlakuan biadap dan samseng yang dilakukan di Ibu Pejabat UMNO, Sabtu lalu.

Jika sebarang tindakan dikenakan terhadap Adam Adli oleh UPSI atau pihak Kementerian, SMM akan menggerakkan MAHASISWA MALAYSIA untuk mengadakan mini demo …..

Oleh yang demikian, UPSI jangan sentuh Adam Adli, biarkan dia buat sapa sahaja…. Dalam Malaysia tiada undang-undang yang boleh menyekat Adam Adli. Dia MAHA Berkuasa…..

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

  1. apa kata tnc upsi dan menteri pengajian tinggi dan timbalan beliau...

  2. Bila pelajar IPT dah sibuk dengan isu politik, maka akan lahirlah manusia yang mempunyai pendapat berbeza. Parti-parti politik pula sibuk menanam idea politik masing-masing di IPT. Aduuuuh.... negaraku tercinta akan jadi caca merba. Saya tidak bersetuju AUKU diubah bagi membenarkan pelajar IPT berpolitik. Kalau mau, tubuhkan Universiti Politik Malaysia. Hah.., berpolitiklah kamu semua sampai lembek.

  3. lawak antarabangsa dari seorang mamat yg bernama syukri abd razak dan smm hahahahaaaa

Post a Comment