Azam 2012 – Selamat Tinggal `Sahabat-Gunung’?


24 jam lagi kita akan meninggalkan tahun 2011, dan kita akan mulakan tahun baru 2012. Semua orang sibuk dengan azam masing-masing, tapi adakah azam tahun 2011 dan tahun sebelum-sebelum itu sudah tertunai?

Bagi aku mudah sahaja, azam aku sebenarnya pada tahun 2012 ini ialah berhenti berkarya…. Aku rasa sudah tiba masanya untuk aku cuci tangan, berehat dan menumpukan sepenuh masa pada kerja-kerja tertangguh sejak sekian lama.

Merajuk !! tidak sama sekali cuma ingin menyelesaikan masalah-masalah yang tidak dapat aku selesaikan sejak sekian lama…..

Biarlah aku mengambil tempoh bertenang antara 1 Januari 2012 sehingga 7 Januari 2012…. 7 hari untuk aku memikirkan semasak-masaknya keputusan aku.

Hakikatnya, aku memang dah bosan.

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

Post a Comment