Bukti Adam Adli Cedera Parah Kena Tumbuk ......


Hakikatnya, aku tak setuju gak dengan tindakan untuk meludah dan menumbuk si Adam Adli, mahasiswa UPSI yang kini lebih berminat berdemo, berpolitik dari menghabiskan pengajiannya di UPSI… dalam dalam masa yang sama, aku heran gak dengan tindakan puak-puak pembangkang yang hari nie heboh mengatakan bahawa Adam Adli ditumbuk ahli Pemuda UMNO di hadapan Ibu Pejabat Polis Bukit Aman …

Weeeiiiiii …. Janganlah korang nak provokasi sangat, cukup-cukuplah tu menipu…. Muka Adam Adli tadi tak kena sentuh pun, kalau kenalah tadi, aku rasa dia dah tak bangun dah …..

Dalam masa yang sama, Abg Lan yang dikatakan telah ‘menumbuk’ Adam tadi bukanlah ahli Pemuda UMNO, sebaliknya dia hanyalah sekadar GURKA UMNO, orang biasa sahaja yang sayangkan UMNO, yang marah apabila Adam Adli menghina Datuk Seri Najib ….. itu sahaja…..

Dia takkan sampai hati menumbuk muka anak bangsa sendiri, tak seperti anjing-anjing PKR yang sanggup mengjadi hamba dan anjing kepada puak-puak DAP dan hamba ‘seks’ kepada Anwar Ibrahim ……

Menipu ! Menipu! Menipu! Atau korang memang sebenarnya mahu MUKA KAWAN korang nie betul-betul kena tumbuk…. Supaya senang nak korang jadikan alasan dan isu …..

Inilah bukti kononnya Adam Adli telah ditumbuk ….

Kalau betul dia kena tumbuk, aku nak tengok dia sendiri membuat laporan polis dalam masa yang terdekat ….. Nak tengok, kebenaran cerita sebenar dari orang ‘yang kena tumbuk’……


Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

16 Komen

Post a Comment