DS Najib Razak Diberi Kata Dua .....


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak diberi kata dua – samaada membuat perubahan menyeluruh atau beliau akan diturunkan sebagai Perdana Menteri....

Itulah AMARAN yang diberikan Syukri Abd Razak, wakil Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) mewakili keseluruhan mahasiswa Malaysia pagi tadi pada sidang media di Dewan Perhimpunan Cina KL/Selangor.

”Tindakan menurunkan gambar PM merupakan simbolik kepada hilang kepercayaan anak muda dan mahasiswa Malaysia terhadap kepimpinan Perdana Menteri selaku ketua kerajaan.” – ujarnya dalam sidang media SMM pagi tadi.

Hebat mahasiswa sekarang, sejak menjadi tali barut PKR, kini mereka semakin berani menunjukkan belang mereka ...

Apa kata PM? Apa kata DS Khaled Norden & Datuk Shaifuddin Abdullah sebagai orang kuat Kementerian Pengajian Tinggi?
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

6 Komen

  1. Hutang PTPTN kenapa berlambak2 tidak di bayar balik wahai pemuda melayu terakir.Pembangang

  2. Dia ni belajar guna duit PTPTN/ biasiswa atau mak bapak yang tanggung?

  3. Assalamualaikum

    Aku pun student jugak...UM lagi...

    Tak bodoh macam dorang ni...

    Eh kejap..yang mamat ATAS ni budak KUIS...

    penaminang.blogspot.com/2011/10/kantoi-sudah-budak-budak-yang.html

    Kita tengok muke pemberi amaran dengan siapa...


    P.S : Link kanlah blog teman yeop...

  4. Ini lah manusia yang tak pernah nak mengenang budi..umur baru setahun jangung ..kencing pun belum lurus lagi..udah nak tunjuk lagak..adakah gerombolan mereka ini yang tak sampai 100 orang mewakili beratus ribu mahasiswa yang betul2 mau belajar..pegi mampus laa budak2 oii..belajar dan masa depan belum ketentuan lagi ..udah nak berlagak pandai..belajar dulu laa..rasa garam tu masin ke tak..kesian mak bapak bebudak ni yang menghantar anak belajar untuk jaminan masa depan tapi disebabkan perasaan darah mudah dan terlalu bangang..dia menjadi terlalu senang untuk diperguna..tangkap je simpan dalam lokap dan tarik balik duit PTPTN yang dikasi ..kita tengok mana dia nak pegi..

  5. Maafkan saya Pena Minang.... malam Nie saya linkkan blog Tuan

  6. This comment has been removed by the author.
Post a Comment