PAS Akan Keluar Pakatan Sebelum PRU13- Satu Sandiwara PR Jerat BN

Mungkinkah menjelangnya PRU13, Pas akan keluar pakatan untuk menunjukkan bahawa mereka konsisten dalam memperjuangkan Negara Islam dan tidak mau bersekongkol lagi dengan DAP – ia sekadar satu sandiwara yang akan dimainkan bersama DAP dan PKR semata-mata untuk menarik sokongan Melayu terhadap PAS tetapi dalam masa yang sama ‘hubungun intim’ bersama DAP dan PKR tetap terjalin kukuh semata-mata mahu menjahanamkan BN.

PAS dan DAP akan berGASAK sakan, yang akhirnya membawa kepada keluarnya PAS dari Pakatan….

“Yea, kami dah sehaluan bersama DAP yang sengaja mahu menolak gagasan Negara Islam yang kami perjuangkan sekian lama, maka marilah orang-orang Islam …. Bantulah kami untuk menjadikan Malaysia sebuah Negara Islam yang total…. Kita tolak Barisan Nasional, yang terus bersekongkol dengan MCA, MIC, Gerakan kerana mereka tolak hukum Hudud, mereka tolak Negara Islam dll ……” itu ayat yang HAMPIR PASTI akan keluar dari mulut Haji Hadi Awang, Presiden PAS menjelangnya PRU13……

Maka, berjaga-jaga dengan permainan politik dan sandiwara PAS sekarang nie, jangan sampai masuk jerat yang mereka mainkan …..

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. PAS memang nak jatuh dah.... kristian kutuk pun tak terjawap..

    http://wubra.blogspot.com/2012/02/pemimpin-pas-di-ludah-di-pijak-tapi.html

    Kalau sudi harap Sahabat Gunung boleh linkan blog saya disini.

    Tq
    wubra.blogspot.com

Post a Comment