PKR Berjuang Hanya Untuk Anwar, Rancangan 901 Buktinya


Parti Keadilan Rakyat (PKR) ini nampak jelas perjuangannya hanya terarah kepada seorang pemimpin sahaja, bukannya berjuang untuk rakyat dan rancangan 901 merupakan bukti bahawa perjuangan mereka hanya untuk Datuk Seri Anwar Ibrahim, ujar Ketua Pemuda UMNO Negeri Selangor, Ungku Salleh Ungku Jamal.

“Hari ini, semakin ramai ahli-ahli PKR sudah sedar dan saya percaya, semakin ramai di kalangan ahli-ahli PKR sudah dapat melihat dengan jelas agenda perjuangan parti ini tidak lain dan tidak bukan hanya memperjuangkan Anwar Ibrahim.

Dalam masa yang sama, kita juga harus memperjuangkan nasib Saiful Bukhari. Biarlah mahkamah yang menentukan kes liwat yang didakwa melibatkan Anwar Ibrahim terhadap Saiful Bukhari ini,” ujarnya yang juga Pengerusi Pemuda Barisan Nasional Negeri Selangor.

Tambahnya, jangan sampai bila mahkamah tidak memihak kepada kita, kita menyalahkan mahkamah sebaliknya jika mahkamah memihak kepada kita, kita akan mengadakan mahkamah adil. Adakah ini bentuk keadilan bagi PKR?

“Dalam masa yang sama, kita dimaklumkan bahawa Anwar Ibrahim telah membuat roadshow di beberapa buah negeri melemparkan berbagai-bagai fitnah dan memburukkan institusi perundangan negera berhubung isu perbicaraan kes liwatnya.

Beliau juga menghasut rakyat khususnya orang muda untuk bersama-sama dengan mereka, jika mahkamah mendapati beliau bersalah, golongan ini akan keluar memberontak,” tambahnya.

Sehubungan dengan itu, beliau menggesa rakyat Malaysia khususnya anak-anak muda agar tidak terjebak dengan drama yang dilakon Anwar Ibrahim hari ini kerana drama yang sedang dimainkan ini semata-mata untuk melepaskan dirinya sendiri, bukannya untuk kepentingan orang muda dan rakyat Malaysia khususnya.

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

  1. Anonymous
    12:54 AM

    how to buy drugs without prescription [url=http://clomidhere.eklablog.com/#9l3p]clomid usa[/url] [url=http://kamagra.iwopop.com/#0s8z]purchase kamagra box[/url] [url=http://kamagrahere.lo.gs/#1v3h]kamagra for sale[/url] bka sej kamagra without prescription atarax price kamagra Swiss priligy cost order plavix tablets cvh

Post a Comment