SamBetMen bengang ….

Khabarnya Sam Ketot atau lebih dikenali dengan nama SamBetMen sekarang tengah bengang dengan Adam Adli dan CheguBard, kerana Adam Adli dan CheguBard lebih menonjol darinya sejak kebelakangan ini, khususnya dalam meniupkan kembali obor Reformasi menjelang sebutan kes Liwat Anwar Ibrahim.

Malah ada pihak mempertikaikan SamBetMen kerana lebih banyak duduk di belakang Anwar, bukannya berjalan sendiri dalam menyemarakkan kembali sokongan rakyat kepada perjuangan reformasi PKR.

Dia bengang Adam Adli yang dilihat sebagai pejuang sebenar, bukannya dia sebagai Ketua AMK Pusat.

Malah Chegubard yang beliau kalahkan sebagai Ketua AMK dalam pemilihan yang lalu, diberikan tugas dalam menjaga Adam Adli, ikon reformasi PKR sekarang, patutnya beliaulah yang bersama-sama Adam keliling dunia untuk menabur fitnah terhadap UMNO dan Barisan Nasional.

Tapi, apakan daya, perasaan bengang dan geram terhadap Adam Adli dan CheguBard terpaksa dipendam …. Takut beliau terkencing dalam seluar lagi.

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment