Takkan Hassan Ali & Nasharuddin Nak Jadi DUDA?

Semalam aku ada kata bahawa Bekas Pengerusi PAS Selangor, Datuk Hassan Ali dan Bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin Mat Isa akan meninggalkan PAS setelah tidak lagi yakin dengan perjuangan ‘Membangun Bersama Islam’ yang menjadi teras perjuangan PAS satu ketika dulu sebelum kini menjadi Biro Agama DAP dalam meneruskan kesinambungan perjuangan politik PAS.

Tapi hari nie baru aku sedar, takkan Datuk Hassan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa sanggup menjadi DUDA untuk keluar PAS, takkan lupa pada Baiah PAS kalau mereka meninggalkan atau keluar parti …

Apa Baiah tersebut, tanyalah sendiri kepada ahli dan pemimpin PAS, kerana mereka lebih tahu apa ikrar taat setia mereka sebelum ini….

Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Baiah yang merupakan bidaah tu.Tak mesti di ikut dan ditunaikan kerana bercanggah dengan ajaran Islam.Nabi tak pernah ajar...tidak mendatangkan mudarat keatas penganutnya.Allah tidak akan tuntut malah mereka yang melakukannya dilaknat sentiasa.

Post a Comment