Wahh!! Gambar ‘Panas’ Adam Adli Tersebar …


Betul ke apa yang aku dengar…? gambar panas Adam Adli yang boleh menyebabkan Anwar Ibrahim meleleh air liur, dan Kak Wan meleleh air mata lagi sudah tersebar….

Aku tak sanggup nak bawa gambar tu kat blog aku, sebab aku bukan suka tengok mamat-mamat yang seksi nie, aku bukan jenis Anwar… hahahahaha.

Jom ke Empayar Pemuda tengok sendiri keseksian ‘Adam’?

Aku tak pasti betul ke itu Adam, korang nilaikanlah sendiri ….

Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. aku xpuas ati btol ngan mamat nih.. kurang ajar btol.. umur baru setahun jagung, hingus meleleh!! ko blaja la dulu.. xpayah nk menentang kerajaan.. mcam puki si adam adli nih! nasib baik ari tu bro Lan x tumbuk lu...

Post a Comment