Mahfuz Bean Parasit Yang Tak Sedar Diri


Mahfuz Bean "Parasit No 2 Dalam PAS"? Hahahahaha…. Sibuk kaitkan UMNO gagal takutkan Melayu dari DAP, tapi dia atau PAS sebenarnya GAGAL menarik Melayu untuk menyertai PAS dari DAP….

Tak sedar diri diuntung betul di Mahfuz Bean nie ….


Sejak sebulan kebelakangan ini, ada 3 orang Melayu, iaitu dua blogger (salah seorang tu bekas ADUN) dan seorang bekas wartawan kanan Utusan Malaysia telah mengumumkan sertai DAP….

Aku tak kisah pun mereka sertai DAP sebab dua dari 3 tu, berangan-angan benar nak jadi MB Negeri Sembilan dan Menteri Besar Pahang kalau DAP menang PRU nanti…..

Persoalannya, mengapa mereka tidak menyertai PAS setelah mereka tinggalkan UMNO dan tidak sertai Harakah selepas meninggalkan Utusan Malaysia?

Mesti ada yang tak kena dalam PAS dan Harakah yang menyebabkan hati mereka tawar….. oleh yang demikian, pesanan buat “Parasit No 2 Pas” – lebih baik kaji dulu kelemahan diri dan parti sendiri sebelum nak membalun parti orang …..


Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment