Lepas Sesi Kaunseling Dengan Ustaz, Semalam Dah Minta Cerai




Yea, selepas mendapat sesi kaunseling dengan ustaz Badrul Amin baru-baru ini di Hotel Swiss Garden pada jam 3 pagi, semalam wanita yang dikatakan ditangkap khalwat bersama Ustaz PKR nie sah menfailkan permohona cerai dengan suaminya ….

Sessi kaunseling jenis apa nie?



dari blog Rakyat Malaysia :-


“Saya nekad mengemukakan tuntutan cerai memandangkan pelbagai usaha dilakukan untuk menyelesaikan kemelut rumah tangga gagal. Itulah jalan penyelesaian terbaik bagi memastikan keselamatan dan masa depan saya serta anak terbela,” katanya.



Ini bermakna wanita ini mahukan perceraian dan ketika ditangkap, beliau sudah nekad untuk meninggalkan suaminya. “Saya pergi menemui ustaz Badrolamin atas tujuan mahu melarikan diri daripada suami, bersama anak saya yang berusia dua tahun. Saya bimbang keselamatan kami terancam. 



“Saya sudah puas berusaha dan tidak mampu lagi menanggung segala bebanan ini. Saya memang kenal rapat ustaz dan isterinya sejak mengikuti rombongan umrah pada 1 Mei tahun lalu dan kami sering berhubung antara satu sama lain.
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. Anonymous
    2:45 PM

    Pelik pula sesi kaunseling mereka berdua ini. Ikut logik akal, selepas sesi kaunseling, keadaan rumah tangga akan bertambah baik. nie tidak.. failkan saman pula. Ustaz PKR nie nak kawin lagi satu kot.

  2. Syok jadi kaunseler lepas kaunseling ada chance tambah bini.Maka bakal kaunseler buat persiapan Bas untuk tambah bini.kah..kah..kah

Post a Comment