PEMBOHONGAN PAS - Ketua Dewan Pemuda PAS Ajar Remaja Memfitnah


MOHD NOR HAMZAH BERBOHONG - "..kerajaan negeri Terengganu peruntukkan untuk pinjaman orang yang ingin melanjutkan pengajian, (pada) tahun 2011 sebanyak RM5 juta, tahun 2012 RM4 juta, (Untuk) 2 tahun RM9 juta sahaja untuk orang di negeri Terengganuyang akan melanjutkan pelajaran." 

Kesian dengan remaja kita, PAS mengajar berbohong dan membuat fitnah sedangkan sepatutnya mereka ini diajar perkara yang benar dan berfakta.

Apakah kita mahu remaja kita menjadi pembohong, menerima sahaja cakap dan tuduhan yang tidak benar dan kemudian menyebarkan fitnah itu di kalangan mereka?

Ketua Dewan Pemuda PAS ini sengaja memesongkan fakta dan sebagai ketua ‘orang muda’ beliau mengajar orang muda khususnya wanita untuk menjadi remaja yang hidup penuh dengan pembohongan dan apabila menjadi ibu mengajar berbohong pula kepada anak-anak.


  
Inikah cara PAS mengajar remaja kita di Terengganu?

Baca di sini apa yang diucapkan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Terengganu, Mohd Nor Hamzah, ADUN Bukit Payong, sewaktu merasmikan Kem Jati Diri Remaja dan Pemukiman DUN Kijal pada Jumaat 16 Disember, 2011.

Negeri kita yang kaya ni, tuan-tuan yang duduk di Kemaman, mini zoo Kemaman itu, kerajaan peruntukkan RM24 juta pada tahun ni, tahun hadapan kerajaan tambah lagi perutukkan RM9 juta, jadi RM33 juta hanya untuk mini zoo di Kemaman , untuk bagi makan singa, bagi makan ular, untuk bagi makan rusa, bagi makan beruk RM33 juta. Tapi kerajaan negeri Terengganu peruntukkan untuk pinjaman orang yang ingin melanjutkan pengajian, (pada) tahun 2011 sebanyak RM5 juta, tahun 2012 RM4 juta, (Untuk) 2 tahun RM9 juta sahaja untuk orang di negeri Terengganu yang akan melanjutkan pelajaran untuk dapat pinjaman daripada Yayasan (Terengganu). Yang lain mana? PTPTN belake?”

Baca seterusnya di: Teganuku .....
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment