Perjuangan Dr Hassan Ali Hanya Sia-Sia




Kesian Datuk Dr Hassan Ali, perjuangannnya selama ini bersama PAS hanya sia-sia. Apa yang dia nak buat demi memartabatkan agama Islam di Selangor khususnya dalam isu ARAK bukan sahaja ditentang oleh DAP dan PKR tetapi.

“DAP dan PKR  tak bagi buat saya boleh faham pasal parti mereka parti orang Cina, pasal parti mereka bercampur-campur….. saya faham.

Tapi yang saya tak faham, PAS pun tidak menyokong tindakan saya. PAS pun menentang tindakan saya. PAS pun bersekongkol menidak saya bersama DAP dan PKR……..,” Itulah pendedahan Datuk dr Hassan Ali, bekas Pesuruhjaya PAS negeri Selangor….



Tags: , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment