Ketua Puteri UMNO Serang Kg Lembah Jaya Ampang Petang Ini


Gambar Hiasan: BN terus membela rakyat tanpa mengira
fahaman politik, agama, bangsa dan negara
Akibat serangan dan fitnah berterusan MP Ampang, Zuraidah Mak Lampir terhadap isu NFC dan Shahrizat sehingga ke Parlimen, hari nie Ketua Puteri UMNO Malaysia akan menyerang dan membalas dendam terhadap penyokong dan pengundi Mak Lampir di Kg Lembah Jaya Utara, Ampang.

Serangan dan balas dendam ini bukanlah dalam bentuk memukul, terajang atau menyusahkan penduduk di sana sebaliknya membantu dan menyalurkan bantuan seadanya untuk meringankan beban penduduk yang dilanda banjir pada 7 Mac lalu.

Inilah usaha dan bantuan berterusan dari pemimpin BN, dan kehadiran Ketua Puteri UMNO, Rosnah Rashid Sirlin yang juga merupakan Timbalan Menteri Kesihatan diharap dapat terus membantu khususnya dalam soal kesihatan penduduk di sana yang langsung tidak mendapat pembelaan sewajarnya dari MP dan ADUN mereka sendiri, yang nampaknya lepas tangan masalah rakyat ini untuk diuruskan oleh BN.

Difahamkan Ketua Puteri UMNO dan rombongannya pada jam 2 petang nie. 


Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Sibuk sangat dgn lembu dier tu, gi lah hantar sekor dua, satu lori pun boleh kat kg lembah jaya tu.

    Bagi ringan sikit beban penduduk kat situ. Nie sibuk menyalak kat parlimen pasal rakyat, tapi rakyat yg undi kasi dia menang dibiarkan begitu ajer bila ditimpa kesusahan. Bangang punya Mak Lampir

Post a Comment