PANAS !!! Yusmadi ‘Balik Pulau’ Nak beli Sorang Ketua UMNO Cawangan



Hahahaha!!! Seorang ketua UMNO cawangan dari Melaka hari nie bertikam lidah dengan 3 orang MP PKR di ruang rehat Ahli Parlimen apabila masing-masing mempertahankan hujah mempertahankan parti masing-masing.

Ketua UMNO cawangan yang namanya dirahsiakan sering dilihat di Dewan Rakyat mengusung kamera (mungkin juga dia seorang cameraman) dilihat dengan lantang mempersoalkan keikhlasan pemimpin-pemimpin PKR yang ditunggang oleh DAP dalam soal perjuangan membela rakyat, tidak seperti BN dan UMNO yang ikhlas 66 tahun bersama rakyat.

Paling best, apabila MP Balik Pulau, Yusmadi cuba untuk ‘membeli’ ketua UMNO cawangan ini untuk bersama PKR di Melaka, khususnya dalam menarik sokongan ahli2 UMNO cawangannya untuk beralih menyokong PKR dan ............... (............ akan keluar dalam keluaran akan datang)

Kejadian ini disaksikan oleh MP Indera Mahkota, Azan Ismail dan seorang lagi MP dari Kedah (tak perasan plak tadi), namun dengan lantang, Ketua UMNO Cawangan tadi menolak mentah-mentah untuk dibeli Yusmadi kerana bagi dirinya, soal perjuangan membela rakyat khususnya orang Melayu bukan soal untuk dijual beli.

Sebaliknya Ketua cawangan ini menasihat Yusmadi, Azan, MP PR dari Kedah serta beberapa juak PKR yang bersama kumpulan MP PKR ini untuk kembali bersama UMNO dalam meneruskan perjuangan membela rakyat.

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment