Pemuda UMNO Ampang Turun Membela & Membantu Rakyat Yang Ditimpa Bencana

Tq Safarizul & semua geng Pemuda UMNO Ampang..... BN Membela Rakyat, segala usaha yang diberikan ini  pasti akan meringankan beban dan sengsara penduduk di dua kawasan tersebut.


Takziah aku ucapkan buat penduduk Ampang khususnya di Kg Lembah Jaya Utara dan Bukit Sungai Puteh yang ditimpa bencana alam, banjir yang amat teruk sehingga keseluruhan kediaman penduduk di kawasan tersebut mengalami kerosakan dan kehilangan harta benda..

Semoga semuanya dapat bersabar menghadapi ujian ini.

Dalam masa yang sama, takniah dan terima kasih buat semua sukarelawan awam khususnya dari jenterra UMNO bahagian Ampang & Pergerakan Pemuda UMNO Ampang yang segera menghulurkan bantuan ke atas mangsa banjir ini.

Menurut blog KakiKukuAmpang, banjir kilat ini berlaku disebabkan oleh limpahan air sunga dari empangan Bukit Belacan sehingga menyebabkan keseluruhan kawasan Kg Lembah Jaya Utara dan Bukit Sungai Puteh mengalami kerosakan dan kehilangan harta benda..

Apa yang boleh dikatakan, hamper kesemua penduduk di kawasan ini tinggal sehelai sepinggang.

Apa yang pihak Pakatan buat…lantaklah …. Yang pastunya Mak lampir sekarang sedang merayap di seluruh Negara untuk menghentam dan memburukkan kerajaan BN.

Kini, kita harus membantu saudara-mara kita di Ampang nie….

Difahamkan, Ketua Pemuda UMNO bahagian Ampang, Safarizul Mustaffa menyatakan pihak kerajaan BN kali terakhir membuat penyelenggaraan sungai di kawasan ini adalah pada tahun 2007. Aktiviti penyelenggaraan meliputi aktiviti kegiatan mendalamkan sungai, melebarkan sungai serta memperkukuhkan tebing sungai….

PAS tak yah turun bantu penduduk pun takpe, dia naikkan ajer bendera sebagai
lambang bantuan kepada penduduk di kawasan terlibat

MALANGNYA SEJAK PEMERINTAHAN SELANGOR DIAMBIL ALIH OLEH PIHAK PAKATAN RAKYAT, KAWASAN INI YANG RATA RATANYA DI KATEGORIKAN SEBAGAI KUBU KUAT PAS LANGSUNG TIDAK DIAMBIL PERHATIAN OLEH MEREKA MAHU PUN MPAJ…….

Sila ke KukuKakiAmpang untuk melihat lebih banyak foto akibat kejadian ini....serta perkembangan terbaru di sana akan diupdatekan dari masa ke semasa.

Tq KukuKakiAmpang, Sahabat-Gunung ambil pic korang jer....
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Anonymous
    4:20 PM

    Undilah Barisan Nasional. Undi Barisan Nasional rakyat sejahtera. Itu janji UMNO/BN kepada rakyat. Janji yang boleh dicapai dan boleh dipercayai.

    Tapi PAS, Undi PAS anda masuk Syurga. Itu janji PAS kepada rakyat. Boleh masuk akal ke janji tu?

Post a Comment