PKR & Kerajaan Selangor Memang Nak Perbodohkan Rakyat


Mungkinkah badut yang dihantar PKR
 ini untuk mem'perbodohkan' rakyat.
 
Bangang atau takde otak pakatan rakyat nie? Tak payahlah ko nak melalak kat Parlimen sekarang nie kononnya perjuangan membela rakyat, PKR akan memastikan kebajikan rakyat terbela, buku jinggay, kepala hotak korang?

Satu lagi si Zuraidah Mak Lampir nie…. Dia nie MP Ampang, di mana rakyat dan pengundi tegarnya di Kg Lembah Jaya Utara baru-baru ini dilanda banjir besar yang melumpuhkan sama sekali kehidupan mereka….

Kalau ko tak datang jenguk atau menghulurkan bantuan, takpelah…. Ko kan sibuk dengan NFC ko tu, menyalak pagi petang isu lembu NFC kar parlimen…. Kalau ye pun sibuk sangat dengan lembu NFC, ko hantarlah seeekor dua lembu atau yang paling bagus, hantar 1 lori lembu untuk meringankan beban sekurang-kurangnya 331 keluarga yang terjejas teruk dari bencana banjir nie ….
Kenapalah depa hantar badut. Nak memperbodohkan aku ke?

Ko tak datang, tapi janganlah sampai hantar BADUT PKR plak…. Ko nie nak memperbodohkan rakyat ke apa? Ko nie ada hati ke tidak?
Entalah, aku dah tak faham dengan perjuangan PKR dan Pakatan Rakyat hari nie… Apa konsep `Negara Berkebajikan’ yang mereka salakkan selama nie ….

Berita lanjut di sini. 


Buat pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat serta Barisan Nasional, dengarlah luahan pak cik Haji Ramli Abu Kassim, 62 yang merupakan salah seorang mangsa, di mana rumahnya 95% rosak teruk…. 


Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

Post a Comment