UMNO Tidak Kebal- Anwar Sahaja Yang Kebal


Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim melihat Pusat Feedlot Kebangsaan (NFC) dan Datuk Seri Shahrizat Abd Jalil merupakan dua entiti yang berbeza, walaupun NFC dimiliki oleh keluarga Shahrizat.

Ujarnya, apa yang berlaku ini jelas membuktikan bahawa orang-orang dan pemimpin-pemimpin UMNO ini tidak kebal dari undang-undang, dan kalau ada berlaku kesalahan atau kesilapan, tindakan akan diambil, tidak kira siapa.

“Hari ini, Datuk Seri Shahrizat dengan hormatnya telah meletakkan jawatan walaupun belum didapati bersalah, namun dia mengambil tindakan positif dengan meletakkan jawatan.

Apa yang terjadi kepada Datuk Shahrizat harus dijadikan ikhtibar kepada seluruh ahli-ahli UMNO, bahawa mereka ini tidak kebal dan tidak ada tempat untuk mereka berselindung kalau mereka melakukan kesalahan atau perkara-perkara yang mungkar. Ini harus jadi peringatan kepada ahli UMNO,” ujarnya ketika ditemui di Parlimen sebentar tadi.

Dalam masa yang sama, Zahrain turut memberi peringatan kepada pihak-pihak dalam pakatan pembangkang, jika Ketua Wanita UMNO mengambil tindakan meletakkan jawatan sebagai Menteri walaupun kes NFC tidak ada kaitan dengannya, tapi bagaimana pula dengan Ketua Pembangkang yang juga Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Dengan terpaparnya video seks, masih membuat penafian dan tidak mahu meletakkan jawatan kerana mereka ini hipokrit yang lebih besar termasuk ustaz yang baru ini, yang kononnya buat kaunseling pukul 3 pagi dengan bini orang.

“Jadi, bagi saya mereka cakap tak serupa bikin. Inilah komplot pembohong-pembohong yang sangat nyata, kalau rakyat faham, buka minda bahawa mereka ini harus ditolak dan tidak boleh diterima langsung,” tambahnya yang melihat hanya Anwar Ibrahim sahaja yang kebal dari undang-undang untuk melampiaskan ‘hobi istimewanya’ itu.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

4 Komen

  1. Ko tak nak undi BN lantak ko lah tapi jgnlah jadi bodoh nak kantoikan diri sendiri, konon take nak undi BN walaupun ahlii UMNO konon.

  2. Anonymous
    9:43 PM

    Adik sayang;

    Kau ni conform spesis main bontot punya la....

  3. Adik Sayang, bertaubatlah...berdosa tau kalau main bontot...

    Aku tak kisah pun kalau kau tak nak undi BN sebab tu hak ko, tapi janganlah sampai main bontot walaupun kau nie penyokong Anwar Ibrahim...

  4. muslim malay
    2:10 AM

    adik sayang ni confirm golongan GAY PELAPIS yg berkiblatkan GAY TUA BENGKOK..

Post a Comment