Datuk Nalla Tidak Senonoh ….. Nalla Saji Anwar Baham



Sebenarnya aku memang tidak bersetuju dengan perlantikan Datuk Nalla sebagai Senator kerana Nalla pernah bersubahat untuk menyajikan `ayam-ayam segar’ malah daging-daging montok untuk disajikan buat Anwar membahamnya…

Termasuk Shamsidar….. adakah Azmin buta mata dan hatinya untuk melihat kebenaran? Ataupun Azmin kena nasi kangkang Anwar?



Dalam masa yang sama, aku sokong pandangan Ahli Parlimen PAS Kuala Selangor dalam Harakahdaily…… Dr. Dzulkefly Ahmad berkata, pengakuan Nalla mengenai aktivitinya yang kononnya 'menyusun segala kegiatan sumbang Anwar', tidak ubah seperti seorang "bapa ayam".

"Nalla sebelum ini mengakui dia yang menyusun segala kegiatan sumbang yang kononnya dilakukan oleh Anwar.

"Bermakna dia sendiri ialah bapa ayam yang tugasnya mengatur kegiatan-kegiatan sumbang,".

Nalla tukang saji, Anwar tukang baham …

Aku juga menyokong kenyataan Dr. Dzulkefly Ahmad “Lebih malang lagi apabila Umno BN boleh melantik "bapa ayam" dalam Dewan Negara.”

Baik aku tambah sikit, malah bertambah malang apabila Dewan Negara dan di pihak pembangkang sendiri mempunyai Ketua Pembangkang, seorang yang biseksual, orang yang membaham segala apa yang disajikan Datuk Nalla termasuk isteri anak buah sendiri ….. Shamsidar.

Apakah kenyataan Dr Dzulkefly ini mengesahkan hubungan terlarang Anwar-Shamsidar dan segala hubungan seks Anwar? 

Juga boleh baca: Ahli parlimen PAS Sahkan Kegiatan Tidak Bermoral Anwar? Di sini.

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment