Dua Juta Belia `Tawan' Putrajaya Mei 2012


Tahniah Kementerian Belia dan Sukan dan kedua Menteri dan Timbalan nya atas inisiatif untuk mengadakan Himpunan Jutaan Belia 2012 yang akan diadakan mulai 23-27hb Mei ini.

Bertitik tolak dari kejayaan menghimpunkan SEJUTA belia di venue yang sama tahun lalu,perhimpunan kali ini mensasarkan DUA JUTA kehadiran belia seluruh negara selama 5 hari bermula 23hb Mei.

Perhimpunan ini untuk belia dan 5 hari ini adalah hari untuk anda para belia menjelajahi Pusat Pemerintahan Kerajaan Pusat di Putrajaya dan merasakan kebebasan yang tidak mungkin anda rasai sebelum ini.

Tapi harus di ingat KEBEBASAN yang diberi bukanlah untuk anda melakukan aktiviti yang tidak bermoral tetapi untuk melibatkan diri anda dengan program program yang telah disusun amat rapi untuk anda para belia semua.

Tahniah kepada Kementerian Belia dan Sukan,kedua Menteri dan Timbalan nya,pihak Urusetia dan semua yang terlibat dalam mengatur himpunan ini.

Syabas.

Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment