Sedia Gempur !!!!!


Pelancaran Jentera Pemuda BN Apartmen Kenanga
Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung, Hulu Selangor



Program:
Majlis Pemimpin Bersama Rakyat &
Majlis Penyerahan Borang Keahlian UMNO

Tempat:
Apartmen Kenanga, Taman Bunga Raya,
Bukit Beruntung, Hulu Selangor

Tarikh & Masa:
31 Mac 2012, 9.30malam

Tetamu:

Datuk Idris Bakar
Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor merangkap
Pengerusi BN Hulu Selangor
 




 Malam tadi, selain majlis pemimpin bersama masyarakat serta majlis penyerahan borang menyertai UMNO, kesempatan ini digunakan sebaiknya Pemuda UMNO Bhg Hulu Selangor untuk melancarkan Jentera Pemuda BN Aparmen Kenanga, Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung.


Semoga dengan pelancaran jentera Pemuda ini, Pemuda BN akan terus mantap dan bersedia untuk menghadapi apa juga kemungkinan jika Perdana Menteri, Datuk Seri najib Tun Abd Razak mengumumkan pembubaran Parlimen, sekaligus menyaksikan PRU13.


Tugas kita bukan mudah. Di atas bahu Pemuda BN Hulu Selangor yang diketuai saudara Mahmud Karim diletakkan harapan untuk mempertahankan kerusi Parlimen Hulu Selangor, DUN Hulu Bernam, DUN Batang Kali & DUN Kuala Kubu Bharu, seterusnya membantu BN Selangor untuk merampas semula negeri Selangor dari pentadbiran kerajaan Pakatan PKR-DAP-PAS yang kita namakan pakatan haprak.


Rakyat harus kita dekati. Anak muda harus kita salami hati mereka, agar BN terus sentiasa di hati rakyat.

Sayangi Selangor, Yakini BN
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment