Bubar Parlimen 14 Mei, 26 Penamaan- PRU 9 Jun …..?

Perrghhhh !!! seharian aku nak jawab rumor bahawa PM, DS Najib akan membubarkan Parlimen petang ini, 14 Mei 2012.


Malah  ada juga yang mengaitkan Ibu Pejabat UMNO, apabila sms bertebaran mengatakan info dari PWTC mengatakan Najib akan membubarkan parlimen 14 Mei, manakala hari Penamaan Calon pada 26 Mei manakala hari pengundian pada Sabtu 9 Jun …

Ramai betul PM yer, dah ler ada beerangan nak jadi `PM dalam mimpi’ …. Ini ada plak yang memandai-mandai mengatakan tarikh itu bubar, tarikh nie plak penamaan dan yang lebih menarik, siap ada tarikh PRU13 plak tu …
             
Okeylah, bak sini aku jawab isu PM bubarkan Parlimen hari nie, 14 Mei …..

Weeeiiiii, camna PM nak bubar Parlimen sedangkan PM malam tadi telah berlepas ke London, United Kingdom, untuk lawatan kerja dua hari mulai esok.

Najib diiringi isteri, Rosmah Mansor telah berlepas dari Kompleks Bunga Raya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada jam 11.15 malam tadi.

Apa Najib buat kat London?  Yang pasti, Najib ke sana bukan untuk memburuk-burukkan nama Malaysia seperti ada sesetengah pemimpin tu….

Sebenarnya, lawatan Najib ke London adalah atas jemputan Putera Wales, Putera Charles bagi menghadiri majlis resepsi bersempena dengan penganugerahan Piagam Diraja kepada Pusat Pengajian Islam Oxford (OCIS) oleh Ratu Elizabeth II.

Penganugerahan tersebut adalah amat signifikan memandangkan ia merupakan kali pertama ia diberikan kepada mana-mana institusi Islam di United Kingdom sejak penganugerahan Piagam Diraja oleh pihak diraja United Kingdom sejak tahun 1231. (sumber: MalaysianView)

Okey, terlerai sudah spekulasi bahawa Najib nak bubar Parlimen hari nie, 14 Mei ….

Pembangkang nie apa sibuk-sibuk sangat nak bubar Parlimen…. Kerja-kerja menghasut depa untuk membenci kerajaan BN pun belum habis round, niekan plak seakan-akan memaksa untuk diadakan PRU cepat... eerrrmmmm
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

5 Komen

  1. Anonymous
    2:45 AM

    pembangkang tak leh tahan tekanan...

    kalah dah tau didalam genggaman...

    cuma tak sabar nak cepat2 kalah jer...

    relax la pakatan...

    peluru umno banyak lagi dok ada...

    bagi la kami pakai peluru kami plak...

    dulu orang tembak mcm2...

    berlaku adil la sikit...

    pejuang hamas...

  2. Anonymous
    9:59 AM
Post a Comment