Kasih Sayang Ibu Mentua Yang Bukan Untuk Dijual Beli






Air mata Lombok mengalir laju semasa Suriani Abdul Wahab mahu meninggalkan rumah  keluarganya di Kampung Orong Batu Layar di sini dalam suasana penuh memilukan·

Di sebalik seorang anak yang impikan pertemuan dengan ibunya, bagi Suriani yang terpaksa berpisah pula dengan anaknya sendiri dan ibu mentua yang amat menyayanginya sepenuh hati menyaksikan detik perpisahan yang cukup menghibakan, disaksikan penduduk kampung dan sahabat media dari Malaysia - melihat sendiri perpisahan itu.

Suriani yang akur perpisahan itu kelihatan sebak dan menangis ditemani Setiausaha Agung Kelab Putera Malaysia, Abdul Khalid Cyrull yang menjadi perantara.

Paling menyentuh hati apabila melihat ibu mentuanya,  Ajiminari - 70an, kelihatan sebak ketika Suriani bersalaman dengan ahli keluarga dan dia tidak ditemubual kerana begitu sedih kerana terpaksa merelakan pemergian menantu tunggalnya itu.






Baca di sini  ...... Gembira, Sedih, Teruja .....
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment