Khalid GAGAP Kantoi .... Kalau Takde Krisis.... Nape Kerajaan Negeri Sumbang Air?



lihat dulu video di atas dan lihat juga penipuan khalid gagap.kata tak ada masalah air akan datang ??? apa cerita ni ???



Sebuah lori tangki air dengan bangga menghantar air 'SUMBANGAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR' di tepi jalan Taman Bukit Belimbing,Seri Kembangan ... semalam.

Sampai bila Khalid Ibrahim dan Pakatan Haram Selangor mahu berbohong kepada rakyat kononnya tiada krisis air yang berlaku di Selangor?

Mengapa perlu menghantar lori tangki air dengan banner tertulis 'SUMBANGAN KERAJAAN NEGERI SELANGOR' ... jika benar-benar tiada krisis air sedang berlaku di Selangor.

Apa perlu menghantar lori tangki yang disewa khas ... lebih besar dari lori SYABAS untuk penduduk di Taman Belimbing, Seri Kembangan.

Pelik ... lori tangki air hanya dihantar ke satu kawasan sahaja, walhal SYABAS telah pun menghantar bekalan air sebelum ini?

Apa agaknya jawapan Khalid Ibrahim dan Pakatan Haram apabila kerajaan negeri menghantar lori tangki berkapasiti 22,000 gelen air ke Taman Bukit Belimbing, Seri Kembangan?

1) Saja-saja seronok?
2) Kerajaan negeri Selangor cukup prihatin?
3) Saja tayang lori tangki air pada penduduk?

Bagaimana Khalid Ibrahim mahu menjawab lori-lori tangki air milik SYABAS hari-hari hantar bekalan air di Taman Bukit Belimbing, Seri Kembangan ini? - Gelombang Wangsa Maju @ GWM


baca seterusnya di sini .....
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment