Pendedahan Anwar dan Konspirasi 3 Bilion - Lokman Nor Adam



Bekas Penolong Setiausaha Angkatan Muda Keadilan Lokman Nor Adam berkata tindakan PKR hanya mendiamkan apa sahaja isu yang berkaitan dengan Ketua Umum mereka, Datuk Seri Anwar Ibrahim termasuklah isu akaun RM3 billion adalah satu tindakan yang memilih bulu atau 'double standard'.

Ini kerana tegas beliau sekiranya membabitkan individu lain contohnya isu Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Faekah Husin, ramai yang mendesak agar Faekah meletak jawatan malah sesiapa yang menentang Anwar ataupun Azmin Ali juga akan dikenakan tindakan sama seperti Gobalakrishnan dan Zaid.

"Saya sendiri ketika  berada dalam PKR di buang dari parti kerana mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh pemimpin dalaman PKR. Ada yang menggunakan wang derma untuk membeli rumah banglo dan kereta mewah. Tetapi sekiranya melibatkan Anwar ataupun kroni kuatnya seperti Elizebeth Wong, tiada tindakan yang akan diambil.

Baca seterusnya di sini .....
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment