Ronda-Ronda Santai Bajet 2013 - TQ PM




Pergerakan Pemuda UMNO bahagian Selayang telah mengambil inisiatif menganjurkan program ‘Ronda-Ronda Santai bajet 2013- Terima Kasih PM” sebagai tanda terima kasih dan penghargaan di atas keprihatinan YAB Perdana Menteri yang tidak melupakan dan memberikan keutamaan kepada anak muda dalam sesi pembentangan Bajet 2013 baru-baru ini.

Ketuanya, Dato’ Sohaimi Shahadan berkata, Pemuda UMNO mengadakan program ini dalam bentuk santai untuk menunjukkan kepada masyarakat bahawa orang muda hari ini telah bangkit untuk bersama-sama dan BN menjadi Pilihan Orang Muda.

“Dalam gerak kerja ini, kita juga akan mengantung banner-banner untuk memberikan maklumat kepada rakyat tentang apa sahaja yang disumbangkan, faedah-faedah dan juga  suntikan dana untuk anak muda kita hari ini.

Ini juga merupakan tanda sokongan kepada YAB Datuk Seri Mohd Najib Razak yang telah memperuntukkan lebih RM50 juta khas kepada orang muda, contohnya BR1M RM250 kepada orang muda, begitu juga dengan rebet telefon yang pastinya menjadi kegemaran orang muda dan bermacam-macam lagi,” ujarnya yang juga merupakan EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Dalam masa yang sama, Ketua UMNO bahagian Selayang, Shukur Idrus yang merasmikan program ini berkata, komitmen dan penyertaan ramai anak muda dalam program ini membuktikan bahawa dakwaan anak muda tidak menyokong Barisan Nasional dan kepimpinan YAB Datuk Seri Mohd Najib jauh meleset sama sekali.

“Saya lihat, di mana-mana sahaja program yang dianjurkan Pemuda UMNO dan Pemuda BN, begitu ramai sekali anak-anak muda bersama-sama  dalam program yang dianjurkan.

Jadi apa sahaja kenyataan yang mengatakan anak muda tidak menyokong kepimpinan Barisan Nasional meleset sama sekali dan hari ini saya dapat melihat bahawa ramai di kalangan anak muda ini telah kembali untuk memberikan sokongan kepada kerajaan dan kepimpinan YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak,” ujarnya yang juga Ketua Penerangan UMNO negeri Selangor.
Tags: , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment