Nik Ajis Hanya Berkias...... Apa Beza Dengan Tun M?




Apa bezanya dengan statement Tun Dr. Mahathir tentang lebih baik berkawan dengan syaitan yang dikenali daripada berkawan dengan malaikat yang tidak dikenali.

Tun Mahathir pun berkias….. kan orang Melayu nie banyak kiasan bak kata Ketua Penerangan PAS …. Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man. (Rujuk di sini)

Jadi mengapa Tun M bagi statement dulu… puak2 PAS nie jadi kelam-kabut membelasah Tun Mahathir termasuk kenyataan melucukan Presiden PAS yang cuba menjawab sindiran  Tun Dr. Mahathir tentang lebih baik berkawan dengan syaitan yang dikenali daripada berkawan dengan malaikat yang tidak dikenali.

Hadi Awang cuba  pertahan partinya dengan mendakwa kata-kata Tun  itu untuk penyokong UMNO . Dakwannya ahli Umno yang beragama Islam perlu  meninggalkan Umno dan menjadikan Pas sebagai gantinya, sekiranya tidak mampu melawan syaitan yang ada dalam Umno atau menghapuskannya bagi menyelamatkan Umno….




Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. Komen saya ialah Nik Aziz tu bodo - tidak Intelligent sedangkan Tun M tu super intelligent.

    Dah, tak payah cakap banyak. Buek penat je. Tiba masa, pangkah BN habis cerita.

  2. Ayah Man
    3:24 PM

    Nik Aziz ambil peluang berkias untuk mengutuk dan menghina. Baru balik dari Mekah, pilihlah isu yg baik. Hatinya sakit, cemburu serta rasa terancam, itu lah sebab dia tak dapat kawal kedengkianya. Mulut dan isi hatinya kian menjadi kotor dari masa kesemasa...terlalu idamkan kedudukan dan kuasa. Ulamak sesat dan menyesatkan.

Post a Comment