GOMO ..... Aku merayu pada ko...... Jangan Teruskan



Oh Tidak ... janganlah ko keluarkan keseluruhan video sang abg ketiak nie bro .....



GOMO, Aku merayu pada ko bro ..... tolonglah jangan teruskan penyiaran video `abang tiak' tu, tak sanggup aku bro ..... 


Kesian kak jijah bro.... Kalaulah ko teruskan penyiaran keseluruhan video tersebut..... bukan sahaja boleh muntah darah..... aku rasa ramai gak yang muntah hijau bro .....

Sekali lagi.... aku merayu pada kooo..... wahai GOMO

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

  1. Anonymous
    12:30 PM

    ok la tu.. tetapi syaratnya anwar tidak boleh bertanding dalam mana-mana pilihanraya. kalau dia setuju, rakyat rasa memang ada kewajarannya. di kena undur diri demi kebaikan negara dan rakyat malaysia.

  2. Anonymous
    1:22 PM

    Mantan PM Tun Dr.M dah lama jaga maruah Anuar Ibrahim dan keluarganya tapi makhluk bernama Anuar tidak pernah sedar, tidak pernah ada maruah diri maka dia bertindak lebih jauh. Baginya matlamat mesti dicapai keamanan negara peduli apa.
    Dedahkan aja video tu jika benar untuk agama, bangsa dan negara.
    Percayalah Anuar ni bukan manusia normal bemaruah.

  3. Anonymous
    3:51 AM

    pe cite lu dgn dss ni ?

Post a Comment