Khalid Ismath : ‘Saya Tak Kisah Pemimpin Saya LGBT’

 
Sekadar nak bertanya…. Apa maksud Khalid Mohd Ismath yang berkata dia tidak peduli pemimpinnya adalah tokoh LGBT (Lesbian, Gay, Bisekssual dan Transgender) asalkan pemimpin itu melaksanakan amanah rakyat dan tidak menyalahgunakan kuasa.

“Saya tak kisah pemimpin saya LGBT, tak ada agama atau sosial, yang penting dia laksana amanah rakyat dan negara serta tidak salahguna kuasa,”katanya dalam twitter.com/khalidismath.

Khalid Ismath yang juga pelajar UiTM Shah Alam jurusan Undang-Undang berkata fikirannya lebih terbuka apabila bersahabat dengan golongan LGBT, pluralis dan ethist (tidak beragama).

 Adakah ini pemimpin LGBT yang dimaksudkan oleh Khalid Mohd Ismath nie ……
 

Takpelah, sakit plak perut aku tengok pic nie …. Lebih baik aku tengok pic Tun M melawat dan memberikan sokongan kepada pasukan keselamatan kita yang sedang berjuang di perbatasan untuk mempertahankan keselamatan negara kita ….


Baca seterusnya di sini mengenai Khalid Ismath nie …..
Opsssttt: betul ker Khalid ismath nie ceraikan isterinya hanya pakai sistem pesanan ringkas (SMS) ….

 

Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

3 Komen

Post a Comment