Anwar Tension Sampaikan Minta Tun M Mati

Dalam satu ceramah di Segamat, Johor, ketua umum PR bertindak celupar dan melampau batas apabila beliau berkata Tun Mahathir patut “mati saja” daripada berkempen untuk BN.

Dalam ceramah yang sama, Anwar juga sempat memutarbelit lagi kisah kemelut antara DAP dan ROS, dan menyalahkan ROS kerana terlibat dalam “konspirasi” untuk menumbangkan DAP.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

8 Komen

  1. John Seman
    9:19 AM

    Belum tau sape mati dulu.

  2. Anonymous
    9:23 AM

    Sapa yang sepatutnya mati? Kami sentiasa berdoa pada Allah moga moga TDM dikurniakan kesihatan berterusan dan dilanjutkan usia. TDM SENTIASA relevan untuk kaum Melayu dan Malaysia. Kita kena tahu. PEMBANGKANG PAYAH NAK BERNAFAS DAN HIDUP SELESA SELAGI TDM ADA. AURA TDM MENJADI PERISAI KEPADA BN, UMNO DAN MELAYU KHASNYA.

  3. Anonymous
    9:24 AM

    JANGAN JANGAN dia DULU

  4. Anonymous
    10:27 AM

    Mendoakan kematian seseorang bercanggah dari ajaran Islam.
    Ini ke manusia yang hendak dijadikan pemimpin ????

  5. Anonymous
    10:41 AM

    At Least Tun kalau dia meninggal pun dia telah banyak berjasa demi Agama, Bangsa dan Negara...Its you Anwar kalau Mati tak lelap mata KEMPUNAN TAK DAPAT JADI PM ha.ha..ha... Tun kami berdoa Tun & family di berkati ALLAH.

  6. Anonymous
    1:01 PM

    Mendoakan kematian seseorang mmg bercanggah dari segi ajaran Islam.

    Bagi aku, tidak salah mendoakan jika seseorang itu merosakkan agama sendiri maka aku juga doakan jika hambamu bernama anwar ibrahim perosak agamamu ya Allah dan maka engkau cabutlah nyawanya..

  7. Anonymous
    6:59 PM

    Mangkok ni dosa dia amat byk..terhadap manusia..Allh beri dia peluang tp dia masih x sedar..hati dia hitam..hanya Nik Ajis aja mampu dia auta..dan Nik Sjis caya 200% itu jahanamnya melayu bebal

  8. Anonymous
    7:58 PM

    Manusia pendek akal

Post a Comment