Tengku Razaleigh Yakin BN Kekalkan Parlimen Gua Musang



Ketua Umno bahagian Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah yakin kerusi Parlimen Gua Musang bersama tiga kerusi Dewan Undangan Negeri di bawahnya kekal di tangan BN pada pilihan raya umum ke-13 ini.

Beliau berkata ini berikutan pengundi kawasan itu selesa dengan pembelaan yang diberi selama ini, namun begitu jentera BN masih perlu bekerja kuat untuk mendapat majoriti lebih besar.

"Kita di Gua Musang tidak ada masalah kerana rakyat nampaknya masih memberi sokongan kuat kepada kita dan kita yakin menang pada PRU-13 ini," kata Anggota Parlimen Gua Musang itu kepada pemberita selepas majlis perjumpaan dengan jentera belia Parlimen Gua Musang di Bukit Chekati di sini hari ini.

Tiga kerusi DUN itu ialah Paloh, Galas dan Nenggiri.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment