Wee Choo Keong desak Lim Kit Siang jelaskan isu pemilihan CEC DAP



Bekas Ahli Parlimen Wangsa Maju dan juga bekas ahli DAP Wee Choo Keong mendesak Lim Kit Siang jelaskan isu-isu yang timbul berikutan skandal pemilihan CEC DAP Disember tahun lepas.

DAP dikatakan membisu walaupun pelbagai protes dan pendedahan dibuat oleh ahli-ahli parti itu sendiri dari seluruh negara.

Wee juga hairan kenapa Datuk S Ambiga tidak mempersoalkan ketidakadilan  dalam pemilihan CEC DAP sedangkan BERSIH kerap mengkritik urusan pilihanraya di negara ini.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

  1. Lim Kit Siang sama macam Anwar, Hadi, Azmin dan Tian Chua sentiasa mahu makan nasi dengan kuahnya dipanggil "denial syndrome". Ada yang boleh terang-terang kongkek jantan dan betina tapi sengeh-sengeh sebut tidak. Ada jua yang mampu menjual khazanah anugerah Agama sendiri (kalimah Allah) hanya untuk berpaut pada dahan rapuh namanya KUASA.

    isu kalimah Allah membawa kita rakyat Malaysia ke satu dimensi baru, kita menekan menipu dan membelit untuk wujudkan dunia yang celaru.

    Kita curigakan proses demokrasi ditangan orang lain, tetapi kita tipu dan kongkek DEMOKRASI dalam rumah sendiri. Itulah Lim Kit Siang dengan wajah sebenar tanpa selindung-selindung. Tanpa topeng "bersih" Lim Kit Siang kelihatan sebagai IBLIS yang menodai jiwa Demokrasi anak kandung sendiri.

    Itu dia Lim Kit Siang untuk anda, kita dan Malaysia, berbogel atas pentas memberi makna demokrasi tanpa sesiapa-sesiapa memaksa.

    Dia menjaja Demokrasi namun menoda tanpa rasa malu dan belas kesihan.

Post a Comment