Mazidul Akmal, AirAsia & Izan Suhaila Ali



Aku baru terbaca status terkini bro Mazidul Akmal Sidek dalam FB nyer ….

Terima kasih kepada semua rakan menyokong perjuangan saya biarpun tanpa peluru dan senjata.

Saya tidak berkepentingan, silap jika mereka lawan.

Selagi netbook saya tidak rosak, selagi ide bercambah, selagi nyawa dikandung badan ...

Selagi kudrat mengizinkan ...

Kebenaran saya serlahkan.


Tahniah dan ribuan terima kasih buat bro Mazidul, terus terang aku katakan, kalau bro takde di tempat kejadian tempoh hari, isu ini tidak akan sepanas dan sehangat ini…..

Dan mungkin masalah yang dihadapi Izan Suhaila Ali tidak akan dapat diselesaikan dengan segera ….

Okey, jom jengok blog Mazidul Akmal Sidek untuk melihat sendiri ‘Pendedahan EKSKLUSIF Fakta Kejadian Di Ho Chi Mint oleh Izan Suhaila Ali)
Tags: , , , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment