PC Tergempar Azmin….. Keluar PKR Kerana ….



Hahaha… jangan beranganlah Azmin Ali nak keluar PKR…. Takkan orang kanan Anwar …. Orang kesayangan Anwar akan keluar PKR.

Mula-mulanya, nak buat PC kat Depalma Hotel, terkini aku dengar plak PC akan dibuat di Ibu Pejabat PKR …. Jadi tak timbul soal Azmin keluar PKR.

Cuma aku difahamkan… ia sekadar gimik politik Azmin.

………….”Saya menyokong penuh perlantikan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor. Sidang media ini dibuat bagi menjelaskan perkara sebenar mengenai komen-komen saya dalam twitter seperti mengecam kepimpinan parti khususnya Anwar. Saya tidak kecewa kerana tidak terpilih sebagai Menteri Besar, jadi sidang media ini adalah landasan terbaik untuk jelaskan perkara sebenar,”  ………. Itulah ayat-ayat yang dijangka akan keluar dari mulut Azmin esok ……

Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

4 Komen

Post a Comment