PC Tergempar Azmin….. Keluar PKR Kerana ….



Hahaha… jangan beranganlah Azmin Ali nak keluar PKR…. Takkan orang kanan Anwar …. Orang kesayangan Anwar akan keluar PKR.

Mula-mulanya, nak buat PC kat Depalma Hotel, terkini aku dengar plak PC akan dibuat di Ibu Pejabat PKR …. Jadi tak timbul soal Azmin keluar PKR.

Cuma aku difahamkan… ia sekadar gimik politik Azmin.

………….”Saya menyokong penuh perlantikan Tan Sri Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor. Sidang media ini dibuat bagi menjelaskan perkara sebenar mengenai komen-komen saya dalam twitter seperti mengecam kepimpinan parti khususnya Anwar. Saya tidak kecewa kerana tidak terpilih sebagai Menteri Besar, jadi sidang media ini adalah landasan terbaik untuk jelaskan perkara sebenar,”  ………. Itulah ayat-ayat yang dijangka akan keluar dari mulut Azmin esok ……

Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

4 Komen

  1. Anonymous
    11:14 PM

    betul tu. anwar sudah pujuk azmin. pandai azmin cari duit tambahan. berita itu semua difitnah umno dan bn. sudah masak dengan kepala hotak pkr.

  2. Anonymous
    11:24 PM

    MB dari calon PAS terang2 dah direject akar umbi DAPig. Azmin pun direject sebab Azmin ni kelihatan lebih kemelayuan berbanding khalid gagap.

  3. Anonymous
    11:27 PM

    ala azmin berlakon jer tu utk menakutkan anwar,mungkin drama yang terjadi di terengganu pada pru 12 dulu,idris bawa ADUN yang sokong beliau utk menunjukkan wakil rakyat dibelakang beliau tetapi kuasa Sultan memilih ahmad said..hope sultan selangor tidak mempekenankan sekiranyta azmin jadi MB selangor,biar meroyan lagi azmin

  4. salam..tak baik cakap org gagap..apa pun kekurangan orang dia tetap makhluk ciptaan Allah. jgnlah kerana pro mana2 parti sampai merendah2 kan orang. walaupun aku bukan ahli mana2 parti politik aku tabik spring kat MB Khalid..ko kata dia gagap tapi dalam kehidupan dia berjaya. pernah jadi ceo glc yg besar, jadi mb, cuba kita sama-sama fikir berapa ramai yg tidak gagap tapi tak berjaya macam MB Khalid...wasalam

Post a Comment