Tahniah PR Selangor …. Siapa MB Selepas Nie …



Sebagai seorang pengundi & rakyat Malaysia yang rasional…. Aku nak ucapkan TAHNIAH buat Pakatan Rakyat Selangor apabila terus berkuasa di Selangor.

PAS menang 15 kerusi DUN, DAP menang 15 kerusi DUN dan PKR yang sebelum ini menjadi menjadi tonggak kepada PR negeri Selangor …

Cuma aku nak tanya, siapa MB selepas nie … kerana kalau ikut rasionalnya, PAS adakah lebih LAYAK untuk menerajui kerajaan negeri Selangor kerana PAS menang 15 kerusi DUN…..

Jadi, kita tunggu perkembangan terkini di Selangor
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

10 Komen

  1. Anonymous
    12:02 PM

    Pukimamak punya bloger..buat penat Umno harbi bagi korang upah je..buat kerja mcm babi..lansung tak berguna pada Umno.Puak bloger celaka inilah yg meruntuhkan sokongan rakyat pada Umno..lain kali kerja pakai otak la..ni bangang tak habis2...korang pikir guna video lucah tu boleh pancing undi ke?....buat habis duit umno je..mampos lagi baik...

    --Enchek Ibraheemm Aleee---

  2. Anonymous
    12:25 PM

    Apa dan bagaimana kita becakap menggambarkan apa yang ada dihati kita. Malang sekali budaya Melayu yang lemah lembut dan peradaban Islam yang mulia sudah hilang dan sirna. Tak dapatlah saya bayangkan kalau tuan punya badan di atas ni dilahirkan jadi CINA oleh ALLAH. Macamanalah ya. Satu hari nanti Cina ke Melayu ke India ke, kita ke tanah juga dan pada waktu itu tak ada bezanya kita sama saja, Oh rupanya kita sama dari tanah. Hanya keimanan kepada ALLAH yang membezakannya. Islam for All. PAS for ALL. Menjadi rahmat bagi sekelian alam.

  3. Anonymous
    12:38 PM

    puak mencarut sedang melepaskan geram mereka walaupun cina-cina dah bagi menang kat Selangor tu, puak mencarut ni tak puas ati pasal dia kalah teruk. yang bagi menag pun orang cina jugak. kawasan majority melayu mereka tumpas denagn teruk. itu maknanya perjuangan kereka di terima oleh kafir harbi dan bukan orang islam sendiri. lain x la h ye . try harder. be yourself. don't depends too much on Chinese kafir voters if you want to rule this country. jangan ingat puak2 kau je yang islam. selain puak kau islam lain kafir. padan muka kau..

  4. Anonymous
    1:22 PM

    Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Yang Maha Pengasih.
    Assalamuallaikum...

    Mari kita fikir sejenak.. apakah Islam & Melayu menang? Ya ... buat masa ini. Dan mungkin berubah sekiranya kita masih fikir dan bertindak mengikut emosi.

    Adakah PAS berjaya dalam Pakatan Rakyat ? Dah tentu tidak sama sekali.. kemenangan PAS jatuh merudum.

    Siapa yang berjaya dalam PR? Dah tentu DAP....

    Adakah BN tidak di sokong lagi? Ya dan tidak... Ya BN merosot...tapi hanya kepercayaan CINA pada BN merosot. Kepercayaan melayu pada BN bertambah. BN menang sebab UMNO...Dan UMNO itu melayu dan Islam.... Sebab tu PAS jatuh merudum sebab melayu sudah lari ke UMNO.

    Jadi, sekarang bukan masa untuk bertelagah siapa yang lebih Islam atau siapa yang lebih melayu!!! Buat apa kita beria-ria mengatakan BN kalah tapi kita juga gugur. Yang menangnya DAP dan orang cina!! Cina dah menunjukkan bahawa mereka hanya pentingkan DAP, bukannya UMNO atau PAS..Mereka ini menentang Islam secara jelas.

    Nik Aziz and Haji Hadi serta Ulama PAS...berfikirlah secara ISLAM!. Inilah masanya untuk orang PAS dan orang UMNO berfikir secara ISLAM... kepentingan Umat Islam dan melayu. Letak ketepi semua dendam kesumat demi Islam.

    Kita semua mesti ingat... PAS belum layak memerintah. Walaupun PAS menang semua pon tak boleh memerintah, apatah lagi sekarang. Analyze lah keputusan pilihanraya 2013 dengan sedalam-dalamnya. Buka lah mata...

    Percayalah... jika kita masih berfikiran ke partian... ISLAM akan gugur di bumi Malaysia tercinta ini.

    JANGANLAH SATU MASA NANTI ANAK-ANAK KITA MENJADI NASRANI DAN MAJUSI DI SEBABKAN KITA !!! ANAK-ANAK KITA YANG MASIH ISLAM.. MELUDAH PUSARA KITA SEBAB KEANGKUHAN KITA.

    Tepuk Dada Tanya Iman.

    Wassalam...

  5. Anonymous
    1:43 PM

    tak kira siapa menang di selangor, yang penting tunjukan prestasi yang terbaik, jangan banyak cakap, tunaikan janji2 manismu... saya anak jati selangor ingin melihat negeri yang disayangi ini kembali maju dan makmur... marilah kita bersatu kembali sebagai satu masyarakat yang madani...

  6. Anonymous
    1:43 PM

    tak kira siapa menang di selangor, yang penting tunjukan prestasi yang terbaik, jangan banyak cakap, tunaikan janji2 manismu... saya anak jati selangor ingin melihat negeri yang disayangi ini kembali maju dan makmur... marilah kita bersatu kembali sebagai satu masyarakat yang madani...

  7. Anonymous
    2:54 PM

    BN menang pun sbb kerusi dari sabah & s'wak...UMNO jgn la perasan kuar sgt..ini masaalah UMNO dulu kini & selamanya...tak kenang jasa orang2 dari sebelah sana..

  8. Anonymous
    4:45 PM

    -Enchek Ibraheemm Aleee---

    Mak engkau tak ada puki ke ?
    Engkau keluar dari jubor Mak engkau ke ?
    Atau Engkau keluar dari Puki Babi ?

    Ini lah pencacai ALjuburi

  9. Anonymous
    4:49 PM

    kena standby simpan air... mesti ada catuan air... tak pon dapat air keladak...

  10. Anonymous
    1:43 PM

    simpati kat orang2 selangor dan penang.....

Post a Comment