Namewee Bengang `The New Village' Ditangguhkan....


Aku memang menunggu sangat respon Si Namewee nie.....

Sekarang dia dah bersuara, aku nak menunggu sangat apa respon dari pihak berkuasa dan pihak-pihak berwajib terhadap tindakan budak nie ....

Sekarang nie aku nak tengok, siapa pemimpin yang akan mempertahankan si Namewee nie plak.....


Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

7 Komen

  1. Salah BN juga yang kasi muka budak kurang ajar ini. Diberi betis hendak peha. Berhhati-hatilah, kalau tindakan tidak di ambil akan menjadi-jadilah budak yang tak kenang budi ini. Saya heran kenapa kita tunduk dengan kerenah-kerenah seperti ini.

    Jangan jadi lemah. Kuat dan ambil tindakan yang wajar.....

    Fikir-fikirlah...

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

  2. Anonymous
    12:24 AM

    tengah mabuk ni

  3. Anonymous
    2:23 AM

    Kahkahkah padan muka lu Cina bukit mabuk kencing babi...

  4. Anonymous
    3:05 AM

    Aku kalau jumpe cinabeng ni kat mana2 memang aku nak tumbok muke die! Lu jaga ar babi!

  5. Tuan setiap kali filem dia nak tayang namawee akan buat kerja gini untuk terkejut orang supaya dapat pablisiti murahan untuk filem dia.

    Semua filem temapatan kena tapis bukan dia punya saja. Termasuk filem hans isac baru ni lawak ker der.
    Namawee main wayang pura pura tak tau ada peraturan tapisan lpf. Dia tak mahu daftar sebagai filem tempatan bawah skim finas . Supaya dapat langgar filem filem lain yang dahulu tersenarai dari dia. Sebab tokey pawagam sokong dia. Lepas tu dia nak kutip insentif yang hanya di beri pada filem yang daftar bawah finas mengikut giliran jadual finas untuk tayangan.

    Dia peduli ke kalau filem tempatan kena ban? Dia sendiri double standard. Masa filem Tanda Putera kena ban , ada dia bersuara? Malah tak ada pun orang filem bersuara. Yang bising NGO. Sekarang kena filem cina yang angkat komunis , dia amik kesempatan pulak.

  6. Anonymous
    7:56 AM

    NGO sila buat laporan polis secara besar-besaran dan cyber troopers pro kerajaan kejutkan SKMM supaya diambil tindakan pada cinabangsat ni. Dah lama yang geram. Kalau pihak berkuasa tak bertindak, takut-takut peluru sesat yang singgah di kepalanya.

    Cegah sebelum parah!

  7. Anonymous
    1:27 PM

    Budak kurap cina ni bengang? Kalau kira nak bengang, saya pun banyak perkara yang nak dibengangkan. Terutama yang berkaitan dengan memberi muka kepada keparat-keparat yang tak reti membalas budi ni. Mungkin dia ni cina bukit agaknya...

Post a Comment