Kenapa Mat Sabu Jadi 'Buah Hati' Blogger GAP....??


Aku hairan bin pelik bila Blogger Gerakan Anti PKR sayang sangat kat Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu nie ...


Jom jenggah apa pandangan GAP mengenai Mat Sabu .... Baca di sini 
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. kalau ikut hukum lazim, blogger GAP kena istihar perang dengan UTUSAN. sebab GAP sokong gila Mat Sabu sementara UTUSAN kempen gila untuk Nik Amar....hahahahaha layan jer!!!!

  2. Anonymous
    10:17 PM

    TIDAK Sahabat Gunung! GAP sebenarnya bersifat SINIS, kerana mamat sabu tu, berjaya memecahbelahkan PAS sampai nak HANCOQ! Jadi kalau menang atau kalah, mamat sabu LIBERAL dah hampir TUMBANGkan PAS sbg. parti Islam TULEN! Melainkan ahli PAS yg. anti-mat sabu bersatu dgn. UMNO!

    Memang malang betul PAS makin diJAHANAMkan si MUSUH ISLAM/MELAYU yg. makin berlambak dlm. PAS!

    Saya sendiri pernah berjumpa Mamat Sabu - saya syak dia ini dari puak Cina (muka dan perangai seolah mcm. Cina SAMSENG DAP). Puak Kristian Zionis dr. DAPBANGKAI/PKR disyaki sering MENYAMAQ sebagai orang Islam, termasuk utk. terus MENJAHANAMkan PAS sebagai parti Islam tulen, serta menjatuhkan Islam/umatnya dari dlm, termasuk dgn. menyebarkan fahaman Syiah/Komunis/Kristian Zionis/Liberal, dan menjatuhkan Malaysia (dan negara Islam lain) sbg. NEGARA ISLAM! Sebab itu makin ramai si kononnya-'Islam' yg. ganjil/kurang ajaq dlm. PAS, termasuk yg. membuat lapuran polis ke atas Mufti Kedah kita yg. menghentam fahaman Syiah. Dan tidak mustahil mana-mana pemimipin PAS, terutamnya ULAMA TULEN dlm. PAS, dan yg. ingin bersatu dgn. UMNO, akan disasarkan MUSUH ISLAM/MELAYU ini utk. diracun!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).


Post a Comment