Suspek Utama Samun & Bunuh kakitangan Ambank di tahan Di Johor

KENYATAAN MEDIA
PENGARAH JSJ

Pada  jam 7.00 pagi 10 Nov 2013,  bertindak atas maklumat,  Pasukan Cantas Khas PDRM telah berjaya menangkap seorang lelaki di Kg Belungkor, Kota Tinggi, Johor yang dipercayai saspek utama dalam kejadian samun di Subang Jaya pada 23 Okt 2023 yang melibatkan kematian seorang kakitangan Ambank.

Pihak Polis percaya dengan penangkapan saspek utama ini,  kes berkenaan telah berjaya diselesaikan.  

Pihak polis ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada orang ramai di atas kerjasama dan keperihatinan mereka dalam kes ini.

PENGARAH
JABATAN SIASATAN JENAYAH
POLIS DIRAJA MALAYSIA
BUKIT AMAN
Tags:

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

5 Komen

  1. otai64
    11:59 AM

    sepandai pandai tupai melompat akan ketanah jua akhirnya.
    pelanduk selalu lupakan jerat tapi jerat tak lupakan pelanduk
    BRAVO PDRM ...HEBAT & PANTAS
    Penjenayah ... harus terima akibatnya
    Melawan ...kasi hantam sampai mampus
    Pengkritik jangan dilayan/

  2. Anonymous
    12:23 PM

    23 Okt 2023?

  3. Anonymous
    1:36 PM

    Baguslah,.. bagi peluang suami mangsa tembak penjenayah tu dgn senjata yg sama...hukum karma...

  4. Anonymous
    4:07 PM

    Tahniah...Polis DiRaja Malaysia.
    terbaik.

  5. Anonymous
    12:53 AM

    KEJAMNYA PENJENAYAH mcm. ni - patut DIPANCUNG kepala bawah Hukum Hudud! Baru penjenayah gerun - dan siapa-siapa Bukan Islam buat aniaya kat umat Islam juga, mesti kena bawah Hukum Hudud spt. di Arab Saudi - bukan hanya yg. Islam dihukum!

    Saya syaki penjenayah penembak Bank ini, mungkin ditaja GENG KONGSI GELAP, dan adalah warga asing Bukan Islam Indonesia/Filipina (mcm. Pengganas Sulu yg. diketuai Bukan Islam Filipina, menyamaq sbg. org. Islam – juga ejen CIA-Mossad) menyamaq sbg. org. Islam, kerana sampai begitu kejam sekali membunuh Allahyarham Puan Norazita, wanita Islam/Melayu yg. tak bersenjata!

    Dan si MUSUH Islam/Melayu juga akan gunakan isu IC palsu penjenayah ini utk. hentam imigran Islam yg. dpt. IC terutamanya di Sabah - yg. herannya penjenayah kejam ini menyamaq sbg. orang Sabah, spt. dilapurkan di blog Mazidul; apalagi Musuh Islam/Melayu kat Sabah sdg. sasarkan pengambilan balik IC dr. SEMUA imigran Islam Sabah!

    Maka tidak mustahil, jenayah ini berkaitan perancangan politik DAJAL MUSUH Islam/Melayu disyaki dr. DAPBANGKAI/PKR (dan sekutu PAP-Barat/Israelnya) utk. terus MENGGERTAK Islam/umatnya, termasuk menjadikan umat Islam sbg. mangsa pembunuhan dan jenayah kejam lain, dlm. pembunuhan beramai-ramai (GENOCIDE) ke atas umat Islam/Melayu. Dan juga menghasut umat Islam sendiri membenci pekerja asing Islam terutamanya dr. Indonesia, Mindanao dan Bangladesh (saya cdgkan pekerja asing Islam mesti ada surat Imam Masjid/Surau di M'sia dan JAKIM/JAWI mesti pantau pekerja Islam, utk. buktikan mereka ini benar-benar org. Islam)! Kerana apa sebab tujuan si pengawal ni tembak arwah Norazita sampai begitu kejam walau dia tak bersenjata?!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

Post a Comment