Besstttttnyaaaaa .... Hard Rock Putrajaya

(Gambar Hiasan: Hard Rock Tokyo)

Aku menyokong perjuangan UMNO dan BN bukannya sokong membabi-buta sebaliknya aku ada pendirian yang jelas ...... mana baik pada pandangan aku, aku akan sokong dan mana buruk pada pandangan aku, aku akan tegur dan bantah juga ......

Jadi, cadangan untuk membina Hard Rock di Putrajaya AKU BANTAH sama sekali ..... langsung tidak membawa apa-apa kebaikan sebaliknya keburukan dan kehinaan yang kita akan dapat.

Aku harap kerajaan Pusat akan mencontohi kepimpinan DATUK SERI HJ. MOHAMED KHALED NORDIN menerajui kerajaan Negeri Johor dalam isu Hard Rock atau pusat hiburan nie ......


#‎BantahHardRockPutrajaya
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

5 Komen

  1. Setuju dengan owner blog.

  2. Anonymous
    1:20 PM

    Tak payahlah mencemarkan Putrajaya dengan benda 2 ni

  3. Anonymous
    4:35 PM

    setuju je la....dh ketentuan tuhan...

  4. Anonymous
    5:09 PM

    Saya pun setuju untuk bantah. Tak perlu ada hiburan semacam ini. Banyak lagi bentuk hiburan yang boleh di buat. Taman main layang2 ke, litar go kart ke, mcm2 lagi. Tak perlu kelab2 malam disko menari-nari terkinja2 macam orang mabuk.

    Urb.

  5. Anonymous
    5:09 PM

    Saya pun setuju untuk bantah. Tak perlu ada hiburan semacam ini. Banyak lagi bentuk hiburan yang boleh di buat. Taman main layang2 ke, litar go kart ke, mcm2 lagi. Tak perlu kelab2 malam disko menari-nari terkinja2 macam orang mabuk.

    Urb.

Post a Comment