Patutlah Azmin Tak Layak Jadi MB Selangor – Rupanya Dia Amal Politik Kebudak-Budakan - Nazir


EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Nazir Hussin Akhtar Hussin menempelak kenyataan dangkal Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dalam melontarkan cabaran kepada YAB Dato' Seri Mohd Najib supaya bertanding dalam PRK N25 Kajang menentang Ketua Umum PKR.

Ujarnya, amalan politik kebudak-budakan Azmin Ali dalam hal ini menguatkan lagi alasan tindakan Kerajaan Negeri Selangor menolak beliau sebagai calon Menteri Besar adalah amat tepat.

“Azmin Ali dan Anwar Ibrahim sebenarnya sedang memperkosa amalan demokrasi di negara ini dan membuktikan bahawa kepercayaan dan keyakinan pengundi dan rakyat di negeri Selangor amat mudah untuk di permainkan.

PKR seharusnya mengosongkan kerusi DUN Bukit Antarabangsa yang diwakili Azmin Ali bagi memberi ruang kepada Pelacur Politik seperti Anwar Ibrahim memenuhi cita-cita peribadi sebagai Menteri Besar setelah gagal menjadi Perdana Menteri memandangkan kepimpinan Azmin Ali terbukti ditolak oleh Pakatan Pembangkang Negeri Selangor,” ujarnya yang juga Ketua Pemuda UMNO Bahagian Titiwangsa.

Terdahulu, Azmin Ali menyifatkan Anwar Ibrahim sebagai pemimpin terkemuka dunia, pemimpin yang dikehendaki oleh Negara-negara Islam seperti Timur Tengah serta Negara-negara yang membangun.

Kepimpinan Anwar bukan sahaja diperlukan di Malaysia malah di Negara lain. Sehubungan dengan itu, orang Kajang sangat beruntung kerana ada pemimpin dunia yang turun berjuang di Kajang.

Azmin turut mencabar Datuk Seri Najib Razak untuk bersaing bersama Anwar Ibrahim merebut kerusi DUN Kajang yang dikosongkan oleh Lee Chin Cheh.


Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment