Jimenez & Bojan Hodak Bergabung Mantapkan JDT


Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ) berbesar hati mengumumkan perlantikkan Bojan Hodak sebagai Pengurus Pasukan Johor Darul Ta’zim (JDT) manakala Cesar Ferrando Jimenez pula dikekalkan sebagai Ketua Jurulatih. 

Pengalaman luas Bojan Hodak dalam arena bola sepak Malaysia terutama ketika mengendalikan pasukan-pasukan tempatan serta berjaya menjuarai beberapa piala sebelum ini pasti dapat membantu Cesar Jimenez dari segi informasi dan pemahaman mengenai bola sepak Malaysia lantas membolehkan beliau mengaplikasikan kemahiran dan pengalaman beliau di Eropah ke dalam kancah bola sepak Malaysia.

Kehadiran Bojan Hodak adalah untuk membantu Cesar Jimenez dalam memberi informasi mendalam tentang pasukan dan pemain-pemain pihak lawan dimana Cesar Jimenez akan terus menggalas tanggungjawab menyusun taktikal pasukan, falsafah permainan, pembangunan bolasepak dan lain-lain buat pasukan Johor Darul Ta'zim. 

Gabungan kedua-dua jurulatih berpengalaman ini pasti akan memberi persaingan lebih sengit di dalam arena bolasepak Malaysia dan semestinya Harimau Selatan akan kembali dengan taring yang lebih terasah.



Bojan Hodak / Cesar Jimenez: Kami berdua sangat teruja dengan perkembangan terbaru ini dan seterusnya akan bekerja keras bagi meletakkan Bolasepak Negeri Johor kesuatu tahap yang lebih tinggi.
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment