Mat Said Kena Angkat SUMPAH .......

Status aku malam tadi, perlu ker Mat Said angkat SUMPAH menafikan kesahihan gambar di bawah ....




-- Lihatlah bagaimana puak puak Pakatan Rakyat ini membuka page palsu atas nama Menteri Besar Terengganu dan memfitnah beliau. 

Lihatlah page ini, kalau pr tak fitnah maka mereka tak boleh tidur



GILA .... BODOH .... BANGANG....

Bangang betul lah budak-budak PR nie, kalau nak buat fitnah pun janganlah sampai tahap kebodohan melampau macam nie .....

Gambar macam nie boleh ko pertikaikan..... takpelah, kesian tengok machai-machai pakatan nie yang dah terdesak nak jatuhkan Mat Said ....


Dalam masa yang sama, dah korang tunjukkan gambar 'mesra Mat Said -Neelofa' aku nak tanya gak status pic-pic yang aku letak kat bawah nie plak .... siapakah gerangan yang lelaki tu .... hebat gak tu, besar gak namanya dalam PR .... Cuba jawab sikit kawan-kawan dalam PR tu ..... 



Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

Post a Comment