KJ Terus Dapat Sokongan .....



1. Apabila isu pecah amanah pegawai Kementerian Belia & Sukan keluar di media, maka berpusu-pusu lah geng pengadu domba dan juga pembangkang untuk menjadikan kes ini modal untuk menjatuhkan kredibiliti KJ

2. Namun KJ tidak cepat melatah. Beliau dengan tenangnya menjawab sendiri isu tersebut tanpa hanky panky dan apa yang lebih menarik beliau tetap dalam mood tenang dan tersenyum kpd cacian dan tohmahan pembangkang.

3. Di sidang parlimen, Kj juga dengan tegasnya akan memberi komitmen 100% dalam membantu siasatan isu tersebut. KJ juga akan terus bertanggunjawab dalam memastikan kelancaran siasatan dan ketegasan KJ menyebabkan ahli parlimen pembangkang kelu lidah seperti MP SHAH ALAM, MP SEREMBAN, dan MP SEPANG.

4. Bagi KJ, buat apa nak takut sebab yang menipu adalah pegawai kerajaan, bukan menteri? Soalnya disini pegawai kerajaan yang pada mulanya memperdaya menteri demi wang. Ia adalah sindikit terancang yang terdiri dari sekelompok individu yang memperdayakan orang lain demi kepentingan diri sendiri.

5. Kita tidak boleh menafikan KJ adalah juara dihati anak muda. KJ mempunyai pengikut yang sangat ramai di kalangan anak muda sejagat dan penampilannya sebagai idola anak muda tidak pernah mengecewakan. Program #FITMALAYSIA kini jadi trending yang cukup popular hasil dr idea dan curahan tenaga KJ.

6. Saya mewakili Belia Bangkit terus menyatakan sokongan kpd En Khairy Jamaluddin dan stand 'rise' demi agama,b bangsa dan negara tercinta. Macam ni la pemimpin anak muda yg bertanggungjawab! Tabik Kj, kalau pemimpin lain belum tentu!

Eddy Casmady
Tags: , , , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment