Bila Maharaja Liwat Dibebaskan, Bermulalah Semula Perjuangan Seksualiti Merdeka




Ya Allah ! Kau selamatkanlah Malaysia dari kumpulan yang terdiri dari golongan GAY & LESBIAN ini dari meresap dalam jiwa anak-anak muda, termasuk mereka yang berada di dalam parti PAS yang terpaksa menutup mata dan telinga mereka asalkan mereka terus menumpang kuasa dari DAP dan PKR.

Semalam, kumpulan ini muncul semula. Seperti biasa, tampil untuk memperjuangkan Seksualiti Merdeka mereka…. Adakah mereka mahu menjadikan budaya Gay & Lesbian ini diterima oleh masyarakat dalam Malaysia?

Yelah !! Aku tahulah Maharaja Liwat bebas dan dilepaskan dari meliwat bekas pembantu peribadinya …. Baru 24 jam kes liwat tidak disabitkan dengan kesalahan, kumpulan ini muncul. Apa maknanya itu?


Pejuang-pejuang SM: Pang Khee Teik, Angela Marianne Kuga Thas, S Thilaga Socky Pillai, Siti Zabedah Kasim dan Md Nor Ismat Selamat (juga dikenali sebagai Michelle Nor Ismat) - diwakili oleh peguam Honey Tan Lay Ean dan Chew Siew Ting.
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

2 Komen

  1. Aku ingat maharaja liwat mega.Biasalah maharaja sudah lepas,anak2 buah naik semangatlah

    Wal'iyazubillahi min zalik.Mau terbalik bumi Malaysia ni kalau puak2 ni naik.

Post a Comment