Melodi TV3: Ular Masuk Rumah Azwan…



Ohhh tidak !!! Azwan kata ada ular masuk dalam rumah dia…. Ular sihir buatan orang yang dikatakan mahu menyusahkan diri dia….

Eerrmmm…. Ular ker? 

Yang pakai baju batik kat atas tu pun ular juga... ular menyusur akar.... masuk secara sedap-sedap, semburan bisanya mampu menyenakkan orang......

Namun, aku sama sekali tidak menyokong perbuatan 'sihir' kalau benarlah ada orang yang tidak menyenangi dengan sikap Azwan Ali....

Yelah, dia pun dulu mulut lazer sangat, suka-suka hentam kawan-kawan artis lain.... sekarang nie bila dia terkena.... tahu plak marah.....

Aku pun bukannya baru kenal Azwan (dia jer tak kenal aku, orang glamorlah katakan).... aku kenal dia sejak aku wartawan di Media Hiburan, 12 tahun yang lalu.... Tak de maknanya aku tak kenal Azwan....
Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment