Puak Haram Jadah Dah Bernanah “Jubur”nya …..



Ramai gak yang melatah bila aku kata Pemecatan Hassan Ali, akan menambah pusat judi, maksiat, arak di Selangor…. Aku pun heran gak, kenapa tiba-tiba puak-puak haram jadah kat sebelah sana tu nak bertempek, kata pusat-pusat yang aku katakan di atas nie diluluskan di zaman UMNO mentadbir Selangor….

Takkan aku nak nafi plak, memanglah betul tapi pusat-pusat hiburan nie takde lah berlambak macam yang ada sekarang…. Pusat urut kini aku tengok, bertambah 200 kali ganda sejak PR memerintah Selangor….



Aku pun heran gak, ada juga yang kata UMNO yang `halal’kan pusat-pusat nie dulu… bodoh ke apa korang? Lainlah korang atau bapak korang yang suka gi tempat-tempat macam tu seperti Maharaja Liwat yang boleh hentam depan, hentam belakang tu…….

Banganglah, kalau yea pun nak divert isu, jangan UMNO jugak yang korang nak persalahkan…. Aku agak-agaklah kan, kalau korang mati atau ahli keluarga mati pun, korang akan salahkan UMNO gak….. banganglah korang nie….
Tags: , ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

1 Komen

Post a Comment