Hadi Awang & Israel- Mungkinkah ..... ?


Ini Dulu....



Semalam, Hadi Awang kata boleh bekerjasama dengan Bangsa Yahudi terutama dalam bidang perniagaan adalah dibenarkan tetapi ia adalah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.

Tambahnya, pendekatan kita (ialah) boleh bekerjasama dan berniaga dengan bukan Islam (termasuk Yahudi) tetapi ia mestilah terhad kepada kaum itu sahaja dan bukannya dengan fahaman Zionis.....

Jelas apa yang diperkatakan..

Persoalannya:

1.     Sejauhmana jaminan Hadi Awang pada kita, jika apa yang dilaburkan, atau dengan kata mudah, keuntungan hasil perniagaan dengan bangsa Yahudi tu, tidak akan disalurkan kepada kempen ketenteraan Israel untuk membunuh rakyat Palestin?

Mengapa baru hari nie Hadi Awang keluarkan fatwa begini, mengapa tidak ketika Pemuda-Pemuda PAS mengadakan kempen ‘Boikot Barangan Yahudi’ , Hadi Awang tidak menyebut boleh berniaga dengan Yahudi nie, malah Hadi sendiri bersama-sama dalam demo dan kempen tersebut?

Adakah Hadi mahu menyelamatkan Anwar lantaran kes sokongan keselamatan yang diperjuangankan Anwar terhadap Israel?

Ataupun, Hadi terpaksa buat kenyataan tersebut memandangkan PAS mahu “keuntungan” hasil bisnes dengan Yahudi, kerana selain sebahagian keuntungan disalur kepada tentera Israel untuk bunuh rakyat Palestin..... sebahagian dana lagi diperuntukkan dan disalurkan kepada Pakatan Rakyat untuk dana pilihan raya dan kempen bagi menawan Malaysia dari kerajaan sediaada?

Bekas orang kanan Anwar, malah orang yang pernah jadi peguam Anwar sendiri mengakui PKR dan beliau sendiri pernah menerima latihan dari pihak-pihak asing.... 

Siapa orang tu.... sila dengar dengan teliti pengakuan Datuk Zulkifli Noordin mengenai bantuan dan dana asing tersebut.....

Tags: ,

About author

Curabitur at est vel odio aliquam fermentum in vel tortor. Aliquam eget laoreet metus. Quisque auctor dolor fermentum nisi imperdiet vel placerat purus convallis.

0 Komen

Post a Comment